Witaj w Renault Trucks Polska
Wetteri Power Oy Kajaani
KAJAANI, Finland
Zamknięte
Wyświetl numer
Godziny otwarcia recepcji
| Poniedziałek | 07:30 / 20:00 |
| Wtorek | 07:30 / 20:00 |
| Środa | 07:30 / 20:00 |
| Czwartek | 07:30 / 20:00 |
| Piątek | 07:30 / 20:00 |
| Sobota | 07:30 / 14:00 |
| Niedziela | - |
Sprzedaż pojazdów nowych
| Poniedziałek | 08:00 / 17:00 |
| Wtorek | 08:00 / 17:00 |
| Środa | 08:00 / 17:00 |
| Czwartek | 08:00 / 17:00 |
| Piątek | 08:00 / 17:00 |
| Sobota | - |
| Niedziela | - |
Usługi serwisowe
| Poniedziałek | 07:30 / 20:00 |
| Wtorek | 07:30 / 20:00 |
| Środa | 07:30 / 20:00 |
| Czwartek | 07:30 / 20:00 |
| Piątek | 07:30 / 20:00 |
| Sobota | 07:30 / 14:00 |
| Niedziela | - |
Części zamienne
| Poniedziałek | 07:30 / 20:00 |
| Wtorek | 07:30 / 20:00 |
| Środa | 07:30 / 20:00 |
| Czwartek | 07:30 / 20:00 |
| Piątek | 07:30 / 20:00 |
| Sobota | 07:30 / 14:00 |
| Niedziela | - |
4.2 / 5
297 Opinie
30 August 2025
Valtteri S
Kierownik działu technicznego udzielił mi przez telefon pełnej, dziesięciopunktowej obsługi, dziękuję za to! Ale dział serwisowy ma problem, dzwonią w umówiony dzień, żeby powiedzieć, że trzeba przesunąć serwis o tydzień. Na szczęście, po krótkich przepychankach, przełożyli go na następny dzień. Następnego dnia nic nie słyszałem, a następnego ranka przejeżdżałem obok warsztatu, a samochód nadal stał na podwórku bez serwisu. Zadzwoniłem do brygadzisty, ale nie otrzymałem wyjaśnienia ani przeprosin. Po południu zadzwonił telefon z informacją, że samochód został zdiagnozowany i zlecono niezbędne naprawy. Nie znaleziono jeszcze przyczyny zużycia oleju, a brygadzista w rozmowie telefonicznej powiedział, że konieczne będzie przeprowadzenie bardzo szczegółowego dochodzenia i że nie warto z nimi współpracować. Dobrze, dziękuję za ofertę i oddałem samochód do serwisu gdzie indziej.
14 August 2025
Jukka-Pekka Otra-aho
Współpraca z firmą Wetter przebiegła wzorowo. Aleksi.K uczciwie i transparentnie przeprowadził wycenę mojego samochodu w rozliczeniu, dotrzymał ustalonego harmonogramu i odpowiadał na wszystkie pytania jasno, bez zbędnej presji sprzedażowej. Przekazanie samochodu i formalności przebiegły sprawnie, a obsługa posprzedażowa również była perfekcyjna. Szczerze polecam firmę Aleksi i Wetter – właśnie tak powinna wyglądać obsługa.
28 October 2025
Timo Rintala
Obsługa jest na najwyższym poziomie. Nie musisz przychodzić w garniturze i czesać włosów, nawet najbardziej nieformalne osoby zostaną obsłużone.
2 December 2024
Jari Kettunen
Samochód stał zaparkowany na ich podwórku przez tydzień, po czym zadzwonili, żeby go zawieźć do Oulu na lawecie. Dopiero po tygodniu okazało się, że nie mają mechanika od pojazdów elektrycznych. Dodatkowo, po raz drugi twierdzą, że samochód nie ma już gwarancji, mimo że importer potwierdził to oświadczeniem. Po prostu nie wiedzą, gdzie szukać przedłużonej gwarancji.
Ostatnim razem samochód stał zaparkowany na ich podwórku przez 2 tygodnie, żeby wymienić akumulator 12 V, co zajmuje 30 minut.
Jeśli zależy Ci na powolnej i nieprofesjonalnej obsłudze, wybierz właśnie tę.
11 November 2025
Jake A
Obsługa klienta w tym miejscu jest poniżej standardów.